راهنمای سفر به دبی

راهنمای گردشگری دبی

دبی یکی از بی نظیر ترین و توریستی ترین مقاصد گردشگری در دنیامی باشد. کههمه ساله در فصول مختلف توریست های زیادی را به خود جذب می کند. در واقع این شهر که از مهم ترین شهر های امارات متحده عربی محسوب می شود ، یکی از ۷ امارت امیر نشین است. دبی شهری است که در آن می توانید خیلی زیبا هم نشینی سنت و مدرن بودن را مشاهده کنید و از آن لذت ببرید.

می توانید با یک راهنمای سفر به دبی در طی چند روز کوتاه هم همه این زیبایی ها را ببینید. البته اگر زمان بیشتری هم برای این سفر بگذارید بی شک خسته نخواهید شد! چرا که این شهر پر است از فرهنگ ها و آداب و رسوم و دیدنی های متفاوت.

 

راهنمای سفر به دبی

راهنمای سفر به دبی

راهنمای سفر به دبی شامل مواردی می باشد که شما برای این که بتوانید سفر خوب و هیجان انگیزی به این شهر توریستی داشته باشید باید بدانید. یک سفر خوب همیشه باید طبق برنامه ریزی پیش برود. شاید نتوانید همه برنامه هایی را که از قبل می نویسید را اجرایی کنید اما حداقل این را می دانید که از تمام وقت خود در این مسافرت استفاده کرده اید. و آن وقت حسرتی در دل شما به جا نمی ماند.

دبی هم که یکی از نامی ترین قطب های گردشگری دنیا محسوب می شود، دیدنی ها و تفریحات زیاد و جذابی دارد که باید از قبل برای آن هایی که باب سلیقه شما هستند برنامه ریزی کنید. پس برای اینکه بتوانید برنامه مسافرت به دوبی خوبی داشته باشید با سایت دبی ادوایزر و راهنمای سفر به دبی همراه باشید.

 

راهنمای گردشگری دبی

هتل های دبی

قبل از هر چیزی بعد از اینکه بلیط خود را برای رفتن به این سفر تهیه کردید باید به فکر جا باشید! اینکه می خواهید مدت زمان اقامت تان را در کجا سپری کنید. خب این مورد در سفر همیشه اهمیت بالایی دارد. نگران اقامت تان در این شهر نباشید! هتل های دبی از قیمت ارزان شروع می شود و به گران قیمت ترین و لاکچری ترین هتل های دنیا می رسد! هتل های۲ ستاره ، ۳ ستاره ، ۴ ستاره ، ۵ ستاره و ۷ ستاره دبی می تواند جای خالی برای همه داشته باشد.

البته دقت کنید که قیمت هتل در دبی با توجه به فصل های مختلف و بالا بودن تعداد توریست ها در فصول بهار و پاییز ممکن است کمی بالا تر باشد. می توانید لیست هتل های خوب ارزان و یا لوکس دبی را در منوی دبی ادوایزر مشاهده نمایید. نکته ای که باید در همین جا عرض کنیم این است که

 

سفر به دبی

 

رستوران های دبی

بعد از اینکه محل مناسبی برای اقامت تان در نظر گرفتید حال می رسیم به موردی مهم تر از آن! شکم ! بله شما باید در راهنمای سفر به دبی از قبل برای رستوران های مناسب و مورد علاقه تان درجه اهمیت بالایی قرار دهید.

میتوانید لیست رستوران های مختلف را در دبی ادوایزر مشاهده کنید. برخی از افراد دوست دارند فست فود بخورند ، برخی دیگر گیاهخوار هستند و برخی نیز غذاهای سنتی را در سفر ترجیح می دهند. می توانید رستوران های مختلف در مکان های مختلف با ویو های متنوع انتخاب کنید و برای رفتن به آن ها برنامه ریزی کنید. غذا های لذیذ و خوشمزه ای در دبی در انتظار شماست.

 

رستوران های لوکس دبی

جاهای دیدنی دبی

از محبوب ترین مواردی که در یک سفر همه افراد دوست دارند تجربه کنند بازدید از مکان های دیدنی می باشد. دبی شهری زیبا و پر است از دیدنی های مختلف و رنگارنگ و متحیر کننده . بی شک با سفر به این شهر نمی توانید به جاهای دیدنی دبی نروید. پس برای روز های اقامت تان جوری برنامه ریزی داشته باشید که بتوانید به این مکان ها سر بزنید.

یادتان باشد که برخی از مکان ها در شب های دبی زیبا هستند و دیدنی . و برخی دیگر از جاها را باید در روز های دبی تجربه کنید. در مورد همه مکان ها تحقیق کنید. می توانید این مکان ها را در سایت دبی ادوایزر نیز مشاهده نمایید و از نتایج آن در راهنمای سفر به دبی استفاده کنید.

 

جاهای دیدنی دبی

مراکز خرید دبی

خیلی از افراد هستند که دبی را به مرکز خرید های آن می شناسند! اشتباه هم نمی کنند. این شهر پر است از مراکز خرید و بازار های لوکس و لاکچری و یا سنتی و قدیمی و … خیلی از فصول و ماه های سال هم در مراکز خرید این شهر می توانید وسایل مارک و برند را با تخفیف های ویژه و فوق العاده خرید کنید. مارک های خیلی معروف با قیمت ارزان می تواند یکی از بهترین تجربه های شما در سفر به دبی باشد. از همین رو ما در راهنمای سفر به دبی ادوایزر بازار های مختلف دبی را معرفی خواهیم نمود. می توانید از قسمت دانستنی ها در این مورد بخوانید.

 

بازار های دبی

آب و هوای دبی

برای سفر به هر کجای دنیا حتی یک شهر همسایه نیز باید به آب و هوای مقصد توجه کنید. شما که دوست ندارید در آب و هوای نامطبوع به شهری سفر کنید. بی شک دل تان می خواهد زمانی که برای سفر برنامه ریزی می کنید در یک هوای مناسب به گشت و گذار بپردازید. به همین دلیل ما در دبی ادوایزر برای شما توضیحاتی مختصر در زمینه آب و هوای دبی در فصول و ماه های مختلف از سال قرار داده ایم که می توانید با کلیک بر روی نوشته قرمز رنگ آن مطلب را مطالعه نمایید.

 

آب و هوای دبی

تفریحات دبی

در هر سفری به هر کجای دنیا که برویم اکثرا به دنبال این هستیم که سرگرمی های آن شهر را تجربه کنیم. خیلی از شهر ها هستند که تفریحات خاص خود را دارند. مثلا از تفریحات دبی می توان به تور سافاری صحرا ، رانندگی با ماشین های فرمول ۱ یا همان سوپر کار ، آی فلای دبی و … اشاره کرد. مادر سایت دبی ادوایزر برای شما لیست بهترین تفریحات دبی را که می توانید در این سفر هیجان انگیز تجربه کنید آورده ایم. می توانید از این لیست استفاده کنید و راهنمای سفر خوبی برای خودتان تهیه کنید.

 

تفریحات دبی

هزینه سفر به دبی

سفر به دبی امارات با توجه به پیشینه این مقصد ، یکی از رویایی ترین و خاص ترین سفر های شما به خارج از کشور می تواند باشد. از هر جنبهای که در نظر بگیریم می تواند این سفر برای سنین مختلف جالب و هیجان انگیز باشد. برای افرادی که عاشق تفریح هستند تفریحات متنوع و خاص وجود دارد. افرادی که عاشق خرید و بازار رفتن هستند، بازار های لوکس و متنوعی وجود دارد که می توانند هر آنچه نیاز دارند تهیه کنند. افرادی هم که به دنبال جاهای دیدنی ساخت دست بشر هستند شاید بتوان گفت به جرات یکی از بهترین مقصد هایی که می توانند برای سفر انتخاب کنند ، دبی است.

اما سفر به این مقصد که می تواند هر کسی را جذب کند ، هزینه های بالایی هم ممکن است داشته باشد. البته نگران نباشید! هزینه سفر به دبی می تواند کاملا بستگی به خود شما داشته باشد. شما می توانید تصمیم بگیرید که دوست دارید در یک هتل لاکچری در دبی اقامت داشته باشید یا اینکه با یک هتل ۳ ستاره هم قانع هستید. آیا قصد دارید کل بازار را خرید کنید یا اینکه به یک خرید منصفانه و متعادل راضی هستید؟! به هر حال شما می توانید سفر به دبی با هزینه کم را نیز تجربه کنید. اگر تنها خودتان بخواهید.

 

هزینه سفر به دبی

تمامی حقوق مادی و معنوی برای سایت دبی ادوایز 2019 محفوظ است.